casual


Heisan! Det er lørdag og det er helg. Jeg har faktisk langhelg, fordi jeg har fri på mandag også, jippi! Denne helgen har vært og skal forbl rolig, ettersom jeg har lyst å være opplagt til eksamen som jeg skal ha neste uke. Jeg gru-gleder meg. Jeg gleder meg til å få det overstått, men jeg gruer meg også til å fremføre alt. Jeg er veldig spent på hvordan det går, men jeg skal gjøre mitt beste! Så uken som kommer blir nok veldig krevende og stressende, MEN DA er jeg ferdig. Da tar jeg meg faktisk sommerferie, eller i hvert fall hode tar seg sommerferie. 

Er faktisk ganske deilig å ikke ha noe jeg skal gjøre nå i helgen. Jeg slipper å komme trøtt på skolen etter helgen, fordi jeg har vært ute å festet og jeg kan for en gangs skyld være litt opplagt. Haha, dette må jeg faktisk prøve flere ganger. Er selvfølgelig gøy å gå ut på fest i helgene, men i dag var det like deilig å bare slappe av – om ikke deiligere 🙂 Den lange toppen min på bildene over er forresten fra ginatricot! 

♥i 

7 kommentarer

Siste innlegg