Så mange muligheter

Hei! Jeg tok nettopp testen “hvilke yrke passer til deg?”. Jeg klikker meg innpå nesten alt på facebook av linker og quizer, og denne var litt gøy. Er kanskje tilfeldig hva som kommer opp, men jeg følte at svaret jeg fikk passet veldig godt til meg! I slutten av quizen fikk jeg dette som svar

Reiseguide! En humørspreder av de sjeldne og spontan så det holder – du er alltid klar for nye opplevelser! Arbeidsinnsatsen er ikke alltid på topp, men dette skyldes som regel at livet har så mye annet å by på. Du er trofast mot de du er glad i, og de har etter hvert lært seg å leve med dine spreske eventyr. Aller helst ønsker du en aktiv arbeidsplass, og kontorjobb fra 9-17 har bare aldri vært helt deg.

Dette var ganske så gøy å lese, med tanke på at det meste stemmer. Jeg liker ikke å sitte i ro, men jeg liker når det skjer noe rundt meg, helst hele tiden. Ellers så eeeelsker jeg å være spontan, fordi jeg føler jeg har det gøyere da. Det er mye gøyere å ta ting som det kommer slik at man ikke har for høye forventninger, men heller lever i nuet 🙂 Jeg har jo som sagt før på bloggen, fortalt at jeg skal bli flyvertinne og satser på det – så stemmer veldig med at jeg er klar for nye opplevelser! Når jeg leste “arbeidsinnsatsen er ikke alltid på topp” så kjente jeg meg ihvertfall igjen hehe! Men det tror jeg vi alle gjør nå på denne tiden av året – rett før sommer! Dersom du vil prøve den samme quizen kan du trykke her!

 

♥i

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg