this outfit




//sko shoeday // bukse bikbok //topp bikbok // hatt h&m// belte h&m//

Hei og god helg! Det er fredag, det er nydelig vær ute og akkurat nå kunne ingenting vært bedre. Jeg er ferdig med eksamen og vi har egentlig ikke så mye igjen på skolen å gjøre. Så jeg er godt fornøyd! Tenkte å vise dere dette antrekket, som jeg elsker- som jeg får litt festival stemning av, av en ellerannen grunn. Stilig synes jeg det er ihvertfall! Nå ganske straks skal jeg bort til en kompis og grille i lag med en gjeng fra ungdomsskolen. Vi skal sitte ute, så må kle på meg godt siden det fort blir kaldt på kveldene. Ser frem til en koselig kveld!! Håper alle får en fin fredag! Og tusen takk for mange fine tilbakemeldinger og og gratulasjoner for at jeg bestod eksamen, sitter pris på hver og en av de :-))

 

♥i

20 kommentarer

Siste innlegg