s o m m e r f e r i e

Heisan! Denne uken har jeg ventet på utrolig lenge. Det er faktisk sommerferie nå! Det er litt sykt å tenke på, året har gått så fort og plutselig var det liksom sommerferie. Føler ikke enda at jeg har sommerferie egentlig, ettersom været ikke har vært helt sommeraktig. Men i dag kom det heldigvis sol og det er nesten 20 grader ute! Herlig er det! I går etter siste skoledag som var fotballturnering på gressbanen, gikk jeg til farmor og farfar og spiste god middag. Etter det samlet jentene seg hos Eli Marie, siden hun har et lite sånn party telt som vi satt i. Det var ganske koselig. Vi grillet kylling, spare ribs, biff og pølser og drakk vin. 

Nå skal jeg ligge meg ut på terrassen å sole meg. Er litt vind ute, men jeg fant en plass som var ganske lun. Senere i kveld skal jeg til en kompis, så håper jeg alle får en super lørdag! Vi blogges♥

 

♥i

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg