Let’s go for a swim

Image and video hosting by TinyPic

 

 

Hei! I går var jeg hos Sondre på fest. Vi samlet en gjeng og koste oss som vanlig, hihi. Jeg var der til 3 tiden og det var god stemning hele kvelden! Tenkte å vise dere den gifen over, haha synes den var så morsom. Tror jeg fikk litt overbalanse og drog med meg hele gjengen haha. Uansett så koste vi oss! I dag stod jeg opp i ett tiden og spiste litt frokost. Siden det var så fint vær ute, så tok jeg på meg bikinien og begynte å vaske stampen ilag med søsteren min. Den trengte seg en vask, ettersom det var litt for mange folk i den på et nach en gang. Da ble den ganske så skitten og trengte seg derfor en vask. Så nå mangler det bare å fylle vann i det så er den klar! Er alltid like deilig å sitte seg i den når det er rundt 40 varmegrader. 

Nå skal jeg snart spise middag så skal jeg ut med jentene! Vi snakkes, puss♥

 

♥i

4 kommentarer
    1. YES, bra at du endelig vasker den❤️❤️ eg e så sykt klar for å bade når eg e komt hjem fra Amerika!!!😎

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg