Lyse sommerkvelder


Emilie, Ane, Sandra, Andrea og Henriette ♥

Hei! Herregud så dårlig jeg har blitt å blogge. Jeg føler jeg har kommet helt ut av det og oppdaterer dere ikke jevnlig lengre. Jeg har sommerferie som dere vet, og det er faktisk ikke så mye som skjer haha. Jeg har ingen store planer denne sommeren, så er liksom ikke så mye å ta seg til. Derfor inviterte jeg jentene ned i fjæren i nøstet i går hvor vi grillet og spillet uno. Det var ikke kaldt ute, men det var helt sinnsykt med mygg (som alltid er en plage). Heldigvis hadde vi mygglys som hjalp litt hvertfall. Det var ihvertfall koselig og kommer nok til å få flere slike kvelder i løpet av sommeren, håper jeg på!

Trodde aldri jeg kom til å si det, men det er faktisk kjedelig å ha ferie. Jeg har ikke så mye å ta meg til om dagene. Men jeg får gjøre det beste ut av det. Så nå om litt skal jeg faktisk på fjelltur med Ane. Så nå skal jeg hive på meg treningsklær så skal jeg på tur. Vi snakkes♥♥

 

♥i

4 kommentarer

Siste innlegg