UTKANT 2015



Hei igjen! H e r r e g u d sier jeg bare. Jeg har hatt det så kanon gøy på festivalen i helgen. Utkant er det største høydepunktet i året og det gikk over på et blunk fordi dagene bare suste forbi fordi det var så gøy. Jeg, Sandra, Emilie og Andrea sov i telt fra onsdag til søndag og det ble gaaanske så bløtt i teltet de siste dagene siden det regnet ene dagen, men det stoppet ikke oss for å ha det gøy. Dersom dere ikke har vært på utkant, sier jeg dere bare- kom neste år!! Stemningen, folkene, alt er bare bra. Jeg synes alltid at lørdagen er best fordi da er det stappfullt av folk, de beste artistene og fyrverkeri om kvelden.

Som sagt i forrige innlegg, så er jeg ganske sliten nå. Men det hører vell hjemme når man kommer hjem fra festival. Jeg gleder meg allerede til neste år! Kanskje vi møtes hihi♥ 

(noen av bildene er lånt fra utkant HER)

♥i

9 kommentarer

Siste innlegg