Nå er jeg så lei!!

Hei! Åhh, nå er jeg så ufattelig lei, har ikke ord en gang.. Du vet når du er så lei av noe at du blir kvalm hver gang du ser det? Akkurat slik føler jeg det når jeg klikker innpå bloggen min. Jeg er så lei av designet mitt og headeren min at jeg spyr. Jeg er vell ikke alene. For dere som har fulgt meg en stund nå, så vet dere vell at jeg har hatt dette designet og headeren utrolig lenge, så dere er sikkert lei dere også. Jeg har planer om å kjøpe meg nytt design, men å lage header er noe jeg suger på, så det trenger jeg hjelp med. Så om noen av dere er flink med header og slikt, så gi en lyd – da hadde jeg blitt utrolig glaaad! Så jeg håper jeg får fikset det ganske snart.

Ellers så tenkte jeg å vise dere at instagram kontoen til eyecandywear postet et bilde av meg i går eller noe. Ble skikkelig glad fordi det er en bra side som mange følger! Jeg lå ikke ut bilde av bikinien på instagrammen min, men på bloggen min så det vil si at de har sett bikinien på bloggen min, wiii!

Håper alle får en bra dag, så snakkes vi! 

 

♥i

7 kommentarer

Siste innlegg