Lately I’ve been


Hei fine deg!

 

De siste dagene har jeg hatt fri fra jobb og slappet av. I morgen skal jeg på jobb, så dagen idag har gått til å se x antall episoder av friends. Jeg har akkurat begynt å se alle episodene fra begynnelsen av, og siden de varer i bare 20 minutter, så plutselig har jeg sett en hel sesong haha. Det er da du vet du har sommerferie… Nå har jeg akkurat vært i dusjen og vandrer rundt hjemme alene i bare trusen hihi. Det er standar når jeg er alene hjemme. Senere idag skal jeg lærekjøre med mamma. Gleder meg til jeg skal begynne med kjøretimer, som jeg håper ikke er alt for lenge til. Nå er det utrolig lenge siden jeg har tatt antrekssbilder til dere, og føler generelt at jeg har vært slapp på bloggfronten, men jeg skal prøve å skjerpe meg litt. Ellers håper jeg alle får en fin dag, så snakkes vii♥

 

– Er det noe spesielt du vil at jeg skal blogge om? Kom gjerne med forslag!

 

♥i

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg