In my bed

Hei! I dag tidlig var jeg ikke vanskelig å få opp når søsteren min spurte om vi skulle se pretty little liars. Herregud, endelig har vi fått vite hvem A er. Har ventet i evigheter, men nå vet jeg det endelig. Jeg skal ikke røpe noe til dere som ikke har sett episoden. Henriette kom bort til meg i formiddag i ett tiden eller noe, hvor vi egentlig skulle begynne å flytte møblene mine ned i kjellerleiligheten, men så kunne vi ikke begynne allikevel siden søsteren min ikke hadde fått ut alle sine møbler. Vi hoppet heller da i dusjen begge to, og gikk ned på Mastrevik kaien og så på big jump konkurransen. Nå har jeg akkurat kommet hjem og skal snart ut igjen. Er quiz i teltet i kveld, så tenkte meg bort dit. Så nå blir jeg snart hentet av Kristian. Vi snakkes fininger♥

♥i

4 kommentarer
    1. herregud, gleder meg til og få vite hvem A er, har nettopp begynt og sett denne sesongen! 😀
      jeg har forresten en konkurranse på min blogg, der du kan vinne glass knotter/håndtak
      regnbuehuset.blogg.no :-).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg