Jeg har flyttet!!

Inngang

Stue

Soverom

Bad


Klesskap

Hei! Var så trøtt når jeg kom hjem fra jobb i går kveld, så orket ikke å blogge da. Sooo, to the big neewss – som jeg sa, så skulle jeg jo fortelle dere noe gøy! Den store hemmeligheten var altså at jeg har flyttet ned i kjelleren her hjemme. Hehe er nok ikke noe stort, men jeg synes det er gøy å ha egen kjellerleilighet som jeg kan ha besøk og være med venninnene mine akkurat når det passer meg. Er også mye enklere å holde det ryddig siden det er liksom bare jeg som bor her. Når jeg hadde bare et rom var det vanskelig å holde det ryddig synes jeg fordi jeg brydde meg ikke så mye. Så jeg skal virkelig holde det rent og ryddig her nede i leiligheten. 

Er også ganske lyst i hele leiligheten, og det betyr fine bloggbilder! Haha, er litt sykt at det er noe av det første jeg tenker på….. Uansett- blir nok mange oppdateringer her fra min lille crib. Er ikke helt ferdig å innrede, så er foreløbig ganske tomt her nede, men det kommer seg vell etter hvert. Skal blant annet få klærne mine ned. Trist å se et så tomt klesskap :-(( Så nå vet dere hvordan det ser ut hos meg, hva synes dere?

 

i

8 kommentarer

Siste innlegg