Hva er din vsco?




Hei og god mandag! I dag begynte jeg ikke før klokken 11, så det gjorde virkelig dagen bedre! Bare noen timer mer søvn har utrolig mye å si. Nå har jeg akkurat spist middag, og senere skal jeg ta påfylling på vippeextentionsene mine. Det trengs virkelig nå! I kveld tenkte jeg å trene litt sammen med jentene. Aerobic har endelig begynt igjen etter sommeren. I morgen blir det nok ingen blogging fordi da skal jeg på jobb rett etter skolen og kommer ikke hjem før i halv 10 tiden. 

Uansett! Har noen av dere vscocam? Jeg trenger folk å følge for inspirasjonsbilder, så ligg gjerne igjen brukernavnet ditt slik at jeg kan se deres bilder! Vsco er for dere som lurer, en app der du kan ligge ut akkurat de bildene du vil. Jeg liker det fordi du kan spamme så mye du vil, haha. Det kan man ikke på instagram liksom. Ligger ofte ut flere bilder daglig på vsco. Jeg synes det er kjempe gøy! Om noen av dere vil følge meg, så heter jeg ingvildbolstad og link her. Håper alle får en super dag, så snakkes vi

 

♥i

6 kommentarer

Siste innlegg