pizza and weekend

Heisan alle sammen! Denne uken har vært utrolig travel for min del og hver eneste dag etter skoletid har jeg hatt noe jeg skulle gjort. Jeg har så og si vært på farten siden forrige helg. Uansett- i fire tiden kom hjem hjem fra jobb etter en gøy dag på jobb! Det blir så spennende å se hvordan butikken blir og kommer til å se ut når vi blir til Coop. Jeg kom på jobb i 10-tiden i dag morges og plutselig var dagen over. Når jeg kom hjem fra jobb, laget jeg pizza til meg og Linnveig, søsteren min. Nå skal vi spise så vi snakkes! Senere i kveld skal jeg mest sannsynlig ut. Håper alle får en fin lørdag!

 

 i

5 kommentarer
    1. Ønsker deg en kjempe fin lørdagskveld!
      Kos dere med den yummy pizzaen 😉
      PS: Det er en giveaway-konkurrase på bloggen vår ta gjerne turen innom (^^,)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg