Messy bun and denim

“Just once, I would like to wake up, turn on the news, and hear  “Monday has been canceled, go back to sleep””

 

Hei og god mandag! I dag begynte jeg ikke før klokken 11.00 på skolen – noe som jeg gjør hver mandag og det er så herlig! Skoledagen gikk fort over, og jeg merker allerede at det er mye å gjøre på skolen. Ikke bare på skolen, men på fritiden også. Selv om vi får tid å jobbe med lekser osv på skolen så er det ikke nok til til å slippe unna å gjøre noe hjemme. Uansett- nå skal jeg begynne på en norsk oppgave meen først skal jeg spise litt krabbe med pappa hihi.

Antrekket idag er ganske enkelt, men blitt piffet litt opp med en dongerijakke og en løs bun. Synes den kombinasjonen er kjempe stilig! Er avslappet, men fortsatt kult! Håper alle får en fin dag videre, så snakkes vii 

 

♥i

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg