Monday inspiration

Heisan! Det er mandag og den nye uken er allerede godt i gang når det kommer til skolefronten. Akkurat nå har jeg funnet fram sosiologi boken min og skal pugge til prøven jeg skal ha i morgen, men tenkte jeg bare skulle oppdatere dere først! På mandager begynner jeg ikke på skolen før klokken er elleve og det er alltid like deilig å få sovet litt lengre på mandager, ettersom det egentlig er den verste dagen i uken. Men dagen i dag har gått greit og etter skolen i dag reiste jeg inn til Knarvik å tok vippe extentions. Like fornøyd hver gang! Tenkte egentlig å finne frem kameraet og ta bilde av resultatet, men jeg må som sagt pugge isteden. Så bildene ovenfor er fra forrige uke en gang. (jakken på bildene er fra only, og jeg synes den er såå kul)

I morgen har jeg faktisk bursdag så da blir det vell litt knapp tid å blogge, ettersom jeg skal til byn å feire den- men jeg skal prøve alt jeg kan å ta noen bilder og skrive et innlegg om vippene. Vet at mange av dere er veldig interesserte i å vite hvem jeg tok hos, hvor mye det koster og sånn. Så jeg lover ingenting, men jeg skal prøve å få fikset det innlegget i morgen! Nå må jeg pugge, så snakkes vi (forhåpentligvis) i morgen♥ 

 

Husk forresten å stem på meg HER! Det går an å stemme hver dag(etter 24 timer), da hadde jeg blitt superglad da!

 

i♥

12 kommentarer

Siste innlegg