Nominert til Lifestyle Blogger Awards!

Heihåå alle i hopaa! Jeg er så utrolig takknemlig og heldig som har fått sjangsen til å vinne “Lifestyle Blogger Awards”. Jeg fikk en mail for noen uker siden, og jeg hoppet av glede. Siden som jeg er nominert på heter Saleduck, og det er en nettside som hjelper nordmenn til å handle billigere og spare penger på netthandling. Det er utrolig mange nettkoder og rabatter, som er verdt å få med seg om man vil spare noen kroner. Jeg er er blitt nominert sammen med 10 andre flinke, inspirerende bloggere. Det hadde vært helt utrolig gøy å vinne noe slikt, og premien er en stor sum med penger- noe som jeg hadde virkelig trengt og blitt utrolig glad for å vinne! Jeg tror jeg hadde blitt mer glad for å faktisk vinne fordi dere har stemt på meg, enn å vinne pengene. Uansett- jeg er bare veldig fornøyd å bli nominert! De er en tøff konkurranse med 9 andre bloggere som er veldig flink og høyt oppe på blogglisten i Norge- men om dere hjelper meg så kan vi jo kanskje vinne dette!

 

For å stemme på meg kan dere klikke dere inn HER HER HER HER HER hihi. Konkurransen avslutter 12 desember klokken 12. Jeg hadde blitt så utrolig glad og takknemlig om dere hadde stemt på meg! Og, jeg skal love dere å prøve å blogge oftere, noe som jeg vet at mange av dere vil. Jeg skal virkelig prøve mitt beste! 

Ellers så har dere antrekket mitt idag over! Buksen fra VeroModa  Topp fra Cubus  Jakke fra Adidas som jeg fikk til bursdagen Sko fra Tennis 

 

Vi snakkes, håper alle får en super dag!! 
i♥ 

Hadde blitt utrolig glad om dere delte dette innlegget på Facebook eller andre sosiale medier♥

18 kommentarer

Siste innlegg