Cop my style; Kylie Jenner

♥ Kjole her ♥ Boots her

Hei! Har noen av dere KylieJenner appen? Den har jeg, og jeg finner såå mye inspirasjon fra den! Visst ikke finner dere den her. Hun har mange fine antrekk og jeg forelsker meg i hvert eneste av dem. Jeg synes selv at den kjolen som er over er fin, men det hadde vært stilig med høye svarte boots til! Jeg var inne på nelly og så at de hadde jo en ganske så lik kjole til en rimelig pris. Synes også at skoene hadde vært stilig til, så tok de med. Nå som jeg endelig(!!) er 18 år så kan jeg jo shoppe på nett, og det kommer til å bli farlig. Jeg tror faktisk at det jeg har gledet meg mest til med å bli 18 er å få kunne netthandle selv. Så kanskje denne kjolen snart blir min?? Jeg får se, men først må jeg få fikset bankkortet slik at jeg kan handle på nett.

Nå er jeg på skolen og har nettopp hatt prøve i sosiologi, og senere i dag skal jeg på Egon med mamma sin side av familien å feire. Åhh, gleder meg til god mat! Skal prøve å få tatt noen bilder når jeg kommer hjem slik at dere kan se vippene, så snakkes vi! Ha en super dag alle!

Blir fortsatt glad om dere stemmer på meg HER!

 

♥i

8 kommentarer

Siste innlegg