B for birthday

♥Kjole fra bikbok♥



Hei! Livet smiler og jeg er endelig blitt 18 år! Jeg hadde en helt fantastisk dag i går ilag med fantastiske venner og god familie. Dagen starter med frokost og gaver på sengen av familien og deretter en fin skole dag. På skolen fikk jeg til og med kake og gode Maria hadde laget kort til meg og gav meg vin som bursdagspresang! Tusen takk! Jeg og de andre jentene spiste derfor litt kake i storefri og koste oss Senere på kvelden reiste jeg, mamma og pappa til Åsane på Egon å feiret ilag med resten av familien på mamma sin side. Der spiste vi god mat og hygget oss mye. Min søster Linnveig har sagt til meg i flere dager at hun har en presang til meg og jeg har hat/elsk forhold til overraskelser, men mest så elsker jeg de! Hun hadde fikset fine ballonger til meg og kjøpt meg fine klær og kjoler, tusen takk!

Nå skal jeg i 70års dag til min kjære farmor. Kunne ikke tenke meg en bedre farmor, hun er så god og snill! Så gratulerer med dagen til min gode farmor som fyller hele 70 år idag! Nå må jeg springe, nå skal jeg spise litt snitter og god mat på seniorsenteret for å feire farmor! Vi snakkes

 

 

Du kan fortsatt stemme på meg HER!♥

♥i

8 kommentarer

Siste innlegg