I’m (not) sorry


Hei! Har vært litt fraværende på bloggen i det siste, og føler ikke jeg har oppdatert dere like mye som jeg egentlig vil. Men det er mye som skjer akkurat nå i livet, og jeg vet ikke enda om det er noe jeg kommer til å skrive om på bloggen eller ikke. Uansett så håper jeg dere har forståelse dersom det ikke blir oppdatering så ofte som normalt om det går an å si. Dagene mine er helt forandret og jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere meg til det. Det er vanskelig og jeg har det ikke bra. Det er alt jeg kan og vil si til nå. Håper dere forstår. Føler det er feil dersom jeg skal blogge og oppdatere dere om hvor fantastisk min dag har vært, når den ikke har vært det i det hele tatt. Det er falskt fra meg, og jeg vil ikke være falsk mot mine lesere. Derfor vil jeg enten vente med å blogge eller faktisk snakke ut om det. Det har jeg ikke bestemt meg for enda, men som sagt så håper jeg dere forstår og er tålmodig. 

Nå begynner en ny uke, og jeg skal bare se fremover. Ikke bak. Håper alle får en bra uke.

 

♥i

7 kommentarer
    1. du takler alt! Og selvfølgelig har vi lesere full forståelse for at ting kan være vanskelig. Men du kommer deg gjennom det du vil❤️Og husk at det er i motbakke det går oppover😘

    2. Du er:
      Fin
      Sterk
      Smart
      Viljesterk
      Arbeidsom
      Omsorgsfull
      Søt
      Kul
      Nydelig
      Dyktig
      Imponerende
      Og mye, mye mer! Du kommer deg gjennom dette også♥️Tenker på deg!

    3. Bruk all den tid du trenger, se fremover selv om det være vanskelig. Behøver ikke å blogg om alt, noe kan være personlig også. Selv om kunne ønsket at alle viste om det, fordi det kunne gjort det lettere 🙂
      Ønsker dæ en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg