Takk for god støtte

Hei! Jeg vil bare takke hver enkelt av dere før jeg lager noen nye innlegg på bloggen. Etter forrige innlegg har jeg fått så utrolig mange fine meldinger, kommentarer, og støtte av mange rundt meg og det sitter jeg utrolig stor pris på! Det var veldig godt å få det ut, selv om det var veldig personlig. Jeg har lettet litt på trykket og ikke holdt det like mye inni meg, og det tror jeg var bra. Så jeg vil si til hver enkelt av dere som har brydd dere, tusen takk. Jeg ble veldig glad for å se så mye godt skrevet tilbake til meg. Det mener jeg. Det er godt å vite at noen bryr seg, og igjen- jeg sitter utrolig stor pris på hver eneste melding. 


♥i

1 kommentar
    1. kan du lage et nytt innlegg med juvederm? 🙂 såg du vant, vurderer å ta det selv. var sykt fint på deg og inspirerende =))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg