Videoblogg

Heihei! Som jeg sa igår så holdt jeg på med en videoblogg, og nå er jeg ferdig å lage den og redigere den. Den har helt sykt dårlig kvalitet ettersom jeg har filmet med iphonen min… Må virkelig invistere meg et videokamera! Jeg liker egentlig veldig godt å lage videoer, men jeg har aldri publisert de fleste jeg har laget nettopp fordi kvaliteten har vært så utrolig dårlig. Når kvaliteten er dårlig, ødelegger det liksom hele videoen føler jeg. Det er også helt sykt vanskelig å redigere videoen når jeg ikke har skikkelig kamera. Men om en måneds tid skal jeg til Miami, og må jeg jo bare skaffe meg et skikkelig videokamera! Det kommer til å bli så gøy, og jeg skal oppdatere dere så ofte som mulig. Jeg har også tenkt å lage en video av Miami turen som dere kan få se om noen er interessert i det. Dere ser sikkert hvilke typ videoblogg jeg har spilt inn, ut ifra bildene ovenfor hehe. 

Noen som vil se videobloggen?

 

♥i

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg