Video; Simple Party Makeup

Hei og god kveld! Her er videoen til dere, og jeg har spilt inn en sminkevideo som dere kan se. Var ikke så vanskelig å gjette hehe. Vil bare si beklager for den utrolig dårlige kvaliteten, men jeg filmet med mobilen min så det ble ikke det beste resultatet. Har kjempe lyst å lage flere videoer fordi jeg synes det var veldig gøy og jeg føler dere blir kjent med meg bedre når jeg snakker direkte til dere via en video, og ikke bare på bloggen hvor jeg skriver hele tiden.  

 

 

Sminkeprodukter som jeg brukte, i rekkefølge;
Pudder, Bareminerals (medium beige)
Concealer, True Match (16L 802)
IsaDora facesculptor (03 nude)
Billion Dollar Brows
Lip liner, Mary Kay (neutral)
Mascara, Mary Kay

 

Beklager for sent innlegg, men rett etter skolen skulle jeg på jobb, så tenkte heller å publisere det nå. Håper dere likte videoen. Sitter stor pris på om dere kommenterer hva dere synes og tips til andre videoer. Vi snakkes

 

♥i

5 kommentarer
    1. Så fin du er! Takk for at vi fikk se hvordan du sminker deg, det var gøy! Gleder meg til flere videoer :)))))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg