NY PÅ HÅRET

Hei fine lesere! På lørdag var jeg som sagt hos frisøren for å friske opp håret og klippe meg. Jeg er blitt en del kortere, og det er herlig! Har hatt langt hår lenge nå, og er egentlig ganske lei så da tenkte jeg det var på tide med en forandring! Jeg var på HairShop på horisont hos en utrolig flink lærling som søsteren min anbefalte meg å gå til. Har følt veldig lenge nå at håret mitt har vært en blanding av gult/orange og på lørdag fikk vi heldigvis bort mesteparten av det sjæret. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd og skal definitivt gå der neste gang jeg skal klippe meg! 

Short hair, don’t care


 

Etter jeg hadde vært hos frisøren gikk jeg og fine Sandra å shoppet litt og spiste mat sammen. Senere på kvelden var det klart for 80-talls party som var utrolig gøy! Denne helgen har vært fantastisk og jeg håper alle dere har kost dere og hatt en fin valentinshelg. Vi snakkes

 

♥i

7 kommentarer

Siste innlegg