Spørsmålsrunde+

♥my new skirt♥


 

Hei fininger!! Lenge siden, igjen…. hehe, anyways så har jeg hatt det bra og tiden bare flyr forbi- og takk gud for det. Har hatt lyst å vise dere dette skjørtet veldig lenge nå, men har aldri hatt tid til å ta bilder av det. Jeg elsker det og synes det er så stilig! Jeg kjøpte det på H&M for rundt 200 lappen. Kjempefint! Nå er jeg hjemme hos pappa og slapper av før vi skal i besøk til kusinen min. 

 

Men dere! Jeg har lyst å spille inn en video som mange av dere har etterspurt. Tenkte å bare spille inn en helt vanlig spørsmålsrunde video. Så kan dere spørre meg om alt dere ønsker. Er noen av dere som har spurt litt angående Miami turen jeg skal på, så kommenter heller i dette innlegget alt dere lurer på, så skal jeg prøve å sitte sammen en video til dere dersom det komme inn nok spørsmål. Ellers så tar jeg det bare vanlig, uten noen video. Så kom med spørsmål! 

 

♥i

7 kommentarer
    1. 1. er du og Maria forsatt venner?
      2. hvor hentet du alt mote i fra?
      3. begynt på lappen? evnt planer om å ta den ?
      4. forelsket?
      5. går det bra med tanke på foreldrene dine?
      6. planer til neste år?.. ser noen har spørt om det.. men siden du ville bli flyvertinne, skal du flytte?
      7. hvordan går det med håndballen? trener du noe på fritiden din?

    2. leste det nyeste blogginlegget om at du var lei.. du og maria henger mye sammen, sjalu på hennes motivasjon i skolegangen?

    3. 1. tips til motivasjon i kjærlighetssorg?
      2. tips til hobbyer i sommerfeiren?
      3. du er så sinnsykt pen! hvordan får du det til? 🙂
      4. hvilken øyenfarge synest du er finest?

    4. – vært skikkelig forelska før?
      – hva skjedde med dere?
      – er du ein sjalu kjæreste?
      – er du forholdtypen eller one-night-stand typen?
      – hva skal du bli?
      – hva er viktigst for deg i livet ditt?

    5. Treningsvaner? Hvor ofte trener du, og har du et spesielt kosthold i tillegg til treningen?
      Hvem er ditt stilikon?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg