Selfie lighting case

Hei igjen alle! På lørdag fikk jeg altså dette supre dekselet i posten. Er dette innenfor? Hmm.. gøy er det hvertfall! Som dere ser på bildene ovenfor så er det et deksel som lyser på sidene slik at jeg kan ta fine, lyse bilder til og med i mørket. Denne er super dersom det er mørkt ute og du skal ta bilder eller dersom du vil ha finere lys på bildene dine. Jeg digger den! Det er tre forskjellige “innstillinger” på den. Sterkt lys, svakere lys og blinkende lys. Du kan altså forandre lysstyrken selv som du ønsker. Under på bildene ser dere forskjellen på bildene dersom jeg har deksel-lyset på eller av. Jeg bestilte dekselet HER og det kostet 499 kroner men kom relativt sent ettersom de ikke hadde åpent (ikke leverte ut) i hele februar.

Foresten- elsker å leke meg på snapchat med alle de gøye filtrene! Ligg meg gjerne til- ingvildbolstad 

 

Husk spørsmålsrunden HER

♥i

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg