Lappen!!

Jeg har fått lappen!! Jeg har vært i lykkerus og hatt sykt adrenalin i kroppen siden i dag tidlig. Jeg stod opp i 6 tiden og hadde oppkjøring 08.10. Alt gikk kjempe fint og jeg bestod, wii! Er ingen hemmelighet at jeg har strøket en gang før, og det er en ærlig sak. Jeg synes det har vært veldig slitsomt og vanskelig med alt dette med lappen, teorien, kjøretimer osv…. Jeg så liksom ikke noe ende på det, men for dere som skal ta lappen- så går det bra til slutt så lenge du er innstillt på å klare det! Du må ha troen på deg selv, og det hadde jeg ikke på min første oppkjøring så jeg visste og kjente på kroppen at jeg ikke kom til å bestå. Men i dag tidlig når jeg kom til trafikkskolen så hadde jeg bestemt meg for å klare det og kom med en god og positiv innstilling og da fikk jeg det til! Man får til alt man vil, så lenge man har vilje nok. Min første kjøretur til skolen idag var spennende og uvandt men så utrolig gøy! Endelig kan jeg sitte bak rattet helt alene. Jeg er så glad! 

I dag har vært en super dag! Solen skinner, det begynner å bli varmere, det går mot lysere tider, jeg er så glad og ser bare fremover! Jeg håper alle dere har hatt en super dag også, så snakkes vi om ikke så lenge

 

♥i

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg