“Let the journey begin”

Hei folkens! Akkurat nå sitter jeg på flyplassen i Stockholm. Jeg stod opp klokken fire i natt også kjørte jeg til Flesland, hadde med meg både mamma og pappa så var veldig koselig å si hadet til begge to i lag. Jeg har aldri reist/flydd alene før, også plutselig skal jeg fly helt til Florida alene! Jeg tror og håper på at alt går bra, og det har det heldigvis gjort så langt. Jeg skal vente er i Stockholm i seks timer… så det er en del venting, men heldigvis så er det mange gode butikker her- og neste stopp er victoria secret♥ Om to timer skal jeg møte en annen EF-student som jeg har blitt kjent med og snakket litt med, så det blir hyggelig og spennende! Er veldig herlig å være to å reise istedenfor bare en. Alt blir så mye lettere og tryggere, så jeg gleder meg til å møte henne! 

Jeg har tatt med meg kameraet mitt så jeg kommer til å oppdatere dere når jeg er i Miami, men det er jo 6 timer tidsforskjell, og Miami ligger 6 timer bak Norge. Men det skal jeg nok fikse fordi. Blir kanskje veldig trøtt de første dagene, men skal prøve å få sove litt på flyturen til Miami. Akkurat nå har jeg så mange forskjellige følelser, jeg er spent, nervøs, glad, forvirret men mest av alt så gleder jeg meg til å starte reisen min.

Kommer til å oppdatere snapchat mest vil jeg tro, så ligg meg gjerne til på snapchat (ingvildbolstad) om du vil følge meg på reisen min♥ Vi snakkes i Miami!

 

♥i

10 kommentarer

Siste innlegg