Art and ice cream

(Lokal tid 22.24)

 

Hei alle! I dag har vært min første dag her i Miami. Alt er helt fantastisk og det er til og med bedre enn det man ser på film og tv. Plassen, stemningen, folkene, varmen – alt er bare så bra! I dag startet jeg dagen min med å hilse på romkameratene mine ettersom jeg kom rundt midnatt i går og da sov alle når jeg kom. Veldig hyggelige jenter alle 3! Deretter var det frokost og litt omvisning og informasjon om skolen. Vi har også hatt mye fritid i dag ettersom vi ikke starter med klassene før i morgen tidlig. Så vi har vært nede på Miami Beach, som er bare ett minutt fra skolen, og det var såå fint! I dag har det vært overskyet men varmt, så vi har ikke solt oss noe idag. Men i morgen er det meldt sol så da blir det nok solings! 

I 12-tiden idag var jeg med på “welcome tour” som varte rundt 4-5 timer. Vi dro til “south-miami”, å herregud-det er mye å se! I dag har vi sett kjente butikker, en kjendis, kjente bygninger og blitt litt bedre kjent med byen som vi bor i. 

 

Vi hadde rundt 4 stopp i løpet av turen på rundt 20-50 minutter pause hvor vi fikk lov til å gå rundt å se. Når vi kom til vårt nest siste stopp spiste jeg og de andre jentene mat på McDonalds (haha standar) og deretter spiste vi supergod is! Når vi kom tilbake på skolen rundt 4-5 tiden var det middag også fikk vi se klasserommene som var lyse og fine! Så nå gleder meg til første skoledag i morgen og for å se hvem jeg kommer i klasse med. Nå har jeg nettopp vært nede i lobbyen med de andre jentene å fått milkshake, men siden jeg skal opp så tidlig i morgen så tar jeg tidlig kveld. Så nå ligger jeg i sengen min på rommet mitt med de andre romkameratene mine og skal snart ligge meg. Jeg har hatt en super dag, og det håper jeg du også har hatt! Vi snakkes!

Victoria(fra norge), Renate(fra norge), Maria(fra Brasil) og Federica(fra Italia)

 

♥i

2 kommentarer
    1. Så gøy at du skal gå på skole i Miami! det må jo bare være litt av en drøm 😀
      Og tror på at det er mye å se og gjøre der. Du er heldig 😉
      Kule bilder også^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg