First day of school

 

(Lokal tid 14.52)

Hei mine venner! Nå er klokken halv 3 her i Florida og jeg er ferdig med min første skoledag. Alle klasserommene har forskjellige by-navn så idag har jeg vært i New York og Chicago. Skoledagen gikk fort over og jeg er veldig fornøyd med både lærer og klassekamerater. Jeg har ikke hatt kameraet med meg idag ettersom jeg bare har vært på skolen, men på det øverste bilde ser dere inngangen til skolen. Jeg kommer selvfølgelig til å ta flere bilder til dere iløpet av turen. Uansett! Nå har jeg nettopp vært å spist lunsj på subway med noen folk som jeg ble kjent med i dag. Alle er så imøtekommende så det er veldig enkelt å bli kjent med andre. Når klokken nærmer seg fem, da er de andre jentene fra Norge ferdig på skolen, så da skal vi ned på stranden en hel gjeng å grille bål og litt slikt. Jeg tror det kommer til å bli en gøy kveld, så jeg skal i dusjen og fikse meg opp om litt, men aller først skal jeg ha meg en liten powernap slik at jeg er klar for kvelden. Følg meg på snapchat for å se min kveld (ingvildbolstad) så snakkes vi

 

♥i

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg