VIP er oppskrytt

(Lokal tid 17.22)




Heyyy! Dagene bare suser forbi, og tiden går alt for fort her!! Kan ikke tro at jeg allerede har vært her en uke. Planene for denne helgen har forandret seg, ettersom vi egentlig skulle til Orlando i dag, men så passet ikke det med været så da utsetter vi det. Dagene går for det meste i å være på skolen, være på stranden, spise god mat og finne på noe om kvelden. I går for eksempel, var vi rundt 20 jenter fra EF som gikk på nattklubben Icon. Vi hadde promoter og var sykt klar for en bra kveld, Jeg har alltid hørt at å være VIP gjest er helt konge ogsåvidere…., men folkens- det er oppskrytt! Ja, det var kjempe gøy og vi koste oss og betalte ikke noe for drikke eller inngang, men….. typisk Miami er at de vil ha inn “pyntejenter” på klubbene for å få flere folk til klubben. Så det eneste jeg gjorde i går var å se på alle danse og kose seg imens jeg ikke fikk lov å gå noen plasser av vaktene. Jeg følte meg rett og slett som en dukke som bare skulle sitte der og gjøre som jeg fikk beskjed om. “Drikk opp drikken din, rett opp ryggen”, det var selvsagt ikke så gale, men det føltes slik. I slutten av kvelden gikk vi bare og da gikk vi rundt og danset, og det var såå mye gøyere! 

Bildene over er fra i går, fordi i dag har vi bare vært ved bassenget. Jeg, Renate og Viktoria kjøpe oss dukkermasker så hoppet vi i bassenget og tok noen undervannsbilder og holdt på å le oss ihjel av hvor dum vi så ut, haha pretty hurts! Nå har jeg akkurat komt opp igjen fra bassenget og skal snart hoppe i dusjen før vi skal spise mat og deretter ut igjen. I love weekends” Vi snakkes dere!

 

♥i

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg