Under water!

(Lokal tid 18.40)

Hei! Jeg ler meg ihjel av disse bildene. Det er så morsomt fordi man tror man ser så bra ut i vannen, men egentlig ser alt helt vridd og vrengt ut! For eksempel det første bilde- haha jeg ser jo helt vrengt ut! Uansett, det var vittig å kjøpe dukkertmasker og tulle oss litt i bassenget i går. Siden vi var ute i går sov vi lenge i dag, og det var godt! Jeg sov helt til halv ett ca! Jeg fikk helt panikk når jeg våknet og tenkte at hele dagen hadde gått, så da sprang jeg ned til frokost også rett til bassenget og har lagt der helt til nå. Er så deilig å se at jeg begynner å få litt farge! Nå er jeg på rommet til Viktoria og slapper av. Snart skal jeg i dusjen også i elleve tiden i kveld skal vi ut…..igjen, haha wii. I går var vi på et utested som heter “fifty” og det var kjempe ekslusift. Vi var i øverste etasje (50’ende etasje) så nattklubben var liksom på taket. Det var basseng, fine store barer og helt sykt dyre priser. 250 norske kroner for en liten drink, 7000 kroner for en champange flaske, ja dere forstår. Vi hadde utsikt over absolutt hele Miami og det er noe jeg aldri glemmer, det var så utrolig fint! 

 

Nå må jeg begynne å fikse meg! Så vi snakkes

 

i

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg