Still in Miami

(Lokal tid 17.10)

Hei! Myyye har skjedd de siste dagene. Jeg har ikke fortalt om turen til Orlando en gang! Har vært dårlig på å oppdatere dere, og det beklager jeg. Turen til Orlando var helt fantastisk. Vi var 4 norske jenter som reiste og var der i to dager, så vi sov på hotell. Den første dagen var vi i DisneyWorld, og selvfølgelig var det gøy å se slottet, jeg følte meg som en liten unge igjen! Men siden vi hadde mange timer (for mange), så gikk vi litt lei, vi var det tross alt en hel dag. Den andre dagen var vi på Adventureland, noe som var myyye gøyere. Det var store gøye karuseller og berg og dal baner og 3D turer. Når vi kom hjem igjen til skolen var vi veldig trøtt og sliten etter to dager med lite søvn og mye å gjøre så da gikk vi å lå oss. 

 

Så, dere! Fredagen var dagen jeg skulle reise hjem. Egentlig. Det var utrolig tungt å reise og si hade til alle. Mye hardere enn jeg trodde det kom til å bli. Jeg gråt hele veien fra skolen til flyplassen, gråt på flyplassen og klarte ikke stoppe. Det er helt sykt hvor close vi blir til hverandre her, så derfor var det ekstra vanskelig. Men når jeg kom på flyplassen så mistet jeg bagasjen min. Jeg er ikke noe flink fra før av å orientere meg og slikt, men jeg hadde ikke trodd at jeg hadde mistet flyet liksom. Men det gjorde jeg altså. Så nå er jeg fortsatt her i Miami på skolen. Jeg skal være her en uke til, så jeg kommer hjem på fredag. Denne uken skal nytes! I går var vi på fifty (nattklubben) så jeg er ganske redusert og sliten i dag for å si det sånn. Nå skal jeg og Viktoria ned å spise middag. Renate har reist til Hawaii, så er så tomt uten henne, men slik er det. Kommer hvertfall til å savne henne mye. 

 

♥i

3 kommentarer
    1. Heldig som har opplevd Disney World, virker utrolig morsomt!
      og skjønner at du kommer til å savne folk når dere har blitt så nære (:
      Kjedelig at du mast flyet da ;o men du får kose deg de ekstra dagene du får bli der, og ha en fin uke<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg