Mistet alt, alene i Miami

Dere klarer aldre å gjette hva jeg har gjort….. På fredag var som sagt allerede en katastrofe da jeg mistet bagasje og fly. Alt kaoset gjorde meg så stresset at når jeg skulle bestille uber så klarte jeg å springe ifra bagasjen min igjen. Når jeg kom inn i uberen kom jeg på at jeg ikke hadde kofferten med meg, så derfor slapp jeg alt jeg hadde i hendene (pass, mobil, lommebok osv) og sprang tilbake til terminalen min for å hente kofferten. Når jeg kom dit, var det selvsagt ingen koffert der. Så stod jeg midt på flyplassen i Florida, helt alene uten koffert, uten pass, uten mobil. Heldigvis hadde jeg en snill uberdriver som hjalp meg og trøstet meg. Han kjørte meg tilbake også fikk jeg snakket med politiet og fikk heldigvis kofferten min tilbake av dem. Etter mange tårer senere hadde jeg endelig alle tingene mine og var klar for å reise tilbake til EF. Det var helt magisk å komme tilbake til jentene og alle folkene. Hold dere oppdatert, jeg har fortsatt fire dager igjen, så mye kan skje med denne klumsen.

<3 i

1 kommentar
    1. For en forferdelig opplevelse det må ha vært! Så bra det var en snill uberdriver der som hjalp deg og at du fikk tingene dine tilbake!
      Håper resten av turen blir fin 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg