VIDEO- tilbake på blogg

Hei! Jeg har bestemt meg for å begynne blogge igjen, ettersom jeg har super mye motivasjon og inspirasjon nå som jeg har kjøpt meg nytt kamera. Jeg tenkte å starte med en video der jeg bare snakker litt om alt og ingenting, og introduserer meg! Jeg kommer til å blogge nå fremover fordi det er en hobby jeg alltid har likt og det er gøy å se tilbake på senere. Jeg har styrt på litt i dag med design og header, men merker at det er lenge siden jeg har vært borti det, så det ligger ikke helt i fingrene lengre- men det kommer seg! Så litt småfeil her og der får bare være, inntil videre

Det kommer til å bli en del videoer fremover, og da vil jeg gjerne lage video av noe dere også vil se. Så kom gjerne med forslag til hva jeg kan lage video om til neste video. Kunne dere tenke dere en video om “hvordan det var å være guide”?

 

Ha en fin kveld videre, så snakkes vi!

14 kommentarer

Siste innlegg