Breakfast and sunshine

Hei og god dag alle! Jeg må si at det er virkelig luksusvare å være hjemme en uke når man egentlig bor for seg selv. Jeg får servert god frokost hver morgen, og kjøleskapet er alltid fullt! Ååh klager ikke! Vil forresten også si at jeg ble overasket og glad over så mye positive kommentarer og visninger her på bloggen etter videoen i går. Så gøy at dere likte videoen, da blir det absolutt flere! Tenkte også at dere må gjerne komme med spørsmål angående guide-jobben, så kan jeg svare på det dere lurer på i video. Siden jeg er sykemeldt (og har lite å gjøre) så tenkte jeg å kanskje lage videoen nå i helgen. Så kom gjerne med spørsmål i dette innlegget!

Det er strålende sol ute og helt blå himmel! Herregud så deilig. Det er lenge siden det har vært så fint ute, selv om det er iskaldt da. Veldig kjedelig at jeg har forstuet foten min og ikke kan gå meg en tur eller noe, men jeg vet at det er best å være i ro slik at jeg er klar for jobb på mandag. Heldigvis er foten litt bedre enn den var, selv om den fortsatt er vond! Men det går heldigvis fremover! Nå har jeg hatt meg en frisk dusj, renset huden min og sminket meg. I kveld blir det skikkelig kose fredag hjemme. Jeg og mamma skal lage taco og bare se på tv og slappe heeelt av og lade batteriene. Godt med slike fredager innimellom også.

Senere skal jeg og mamma ut å handle, ellers ingen planer for denne fredagen. Herlig <3 Forresten- har noen av dere prøvd vippebøy? Mine vipper har blitt veldig lange nå etter et serum jeg har brukt, så jeg har veldig lyst å prøve vippebøy, ettersom jeg har hørt at det blir et veldig fint og naturlig resultat. Jeg er så lei av vippeextentions nå, og det sliter sånn på vippene.

-Har du prøvd vippebøy?
-Har du spørsmål til meg angående guide jobben?

 

Ha en fin fredag alle, vi blogges!

6 kommentarer

Siste innlegg