Gamle Bergen

Hei igjen! Det er lørdag og tjukkelabbene er på og det er full fyr i ovnen. Brrr, det er jo så kaldt ute! Nå som vi endelig fikk litt sol, så bare forsvinner den og snøen kommer tilbake. Vi meg varmere og lysere tider asap!! Uansett- jeg tenkte å vise dere bildene fra shooten jeg var på forrige uke. Det er litt morsomt, men jeg har faktisk aldri vært i gamle Bergen før denne dagen jeg skulle på shoot. Det er jo SÅ fint, så forstår ikke hvorfor jeg ikke har vært der før. Men det blir jo slik når man er fra området- så har man kanskje ikke besøkt alle de store “turist plassene”. Var veldig kaldt når vi var å fotograferte der, men kan tenke meg at på sommeren er det super fint! Det var så hyggelig og koselig å gå rundt i den gamle byen og forbi andedammen hvor folk stod å matet endene. Her skal jeg hvertfall tilbake til i sommer!

Vi prøvde oss på noen litt “retro” bilder og de ble faktisk veldig stilig! Jeg har vært på en tidligere fotografering med han som jeg var på nå (Eirik Blindheim, super flink og hyggelig) men da tok vi bilder inne i studio. Jeg merket helt sykt forskjell på å være inne og ute. Når jeg var inne synes jeg at det var vanskelig å finne “naturlige” poseringer, men når vi var ute så bare kom det av seg selv. Så jeg liker absolutt best utefotograferinger, selv om jeg står å hakker tenner!

-Har du vært i gamle Bergen før?

 

God helg alle, vi snakkes!

4 kommentarer

Siste innlegg