Resultat av vippebøy

Hei alle! I dag er det ny uke og jeg har seinvakt og begynner ikke før kl 15 på jobb. Jeg tenkte egentlig å bare svippe innom for å vise dere resultatet av vippebøyen jeg tok i går. Jeg fikk et spørsmål i går om jeg ikke kunne vise resultatet her på bloggen- so here you og! Synes det ble utrolig fint- og det er gøy å tenke på at det er mine egne, naturlige vipper! Jeg gjorde det hos Roma på Spa Bergen, og kunne ikke vært mer fornøyd!


(neders før – øverst etter)

Nå har jeg akkurat vært i dusjen og gjort meg klar til jobb. Merket plutselig at det gikk så fort å ordne seg når jeg ikke skulle sminke meg, og da hadde jeg plutselig veldig god tid. Nå fikk jeg nettopp besøk av pappa som kom med god lunsj. Vi snakkes <3

-Har du prøvd vippebøy?

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg