WOMANSDAY

HAPPY INTERNATIONAL WOMANSDAY!

GRL PWR

Hei og gratulerer med dagen til alle vakre kvinner! I dag er kvinnedagen og jeg har dåpsdag! Det må vell bety at jeg er en ekte kvinne? Hehe, det liker jeg å tro hvert fall. I dag er vår dag. Vi kvinner er fantastisk. Tenk at vi kan klare å lage et barn i vår egen mage? Vi skaper et liv. Et liv som vokser seg til et menneske- inni magen! Det er helt sykt, men også fantastisk. En ting som jeg virkelig brenner for og står for- er at vi jenter skal støtte hverandre. Uansett. Vi skal få hverandre til å føle oss bedre! Jeg har selv starten med en greie på jobb faktisk(og til hverdag) og det er at dersom jeg ser noen med f.eks en kul jakke eller kanskje hun var fin på håret- så sier jeg det til hun. Hver gang jeg har gjort dette, så blir personen så glad! Og da blir jeg også glad. Hvorfor skal du bare tenke at personen var flink til å sminke seg, eller hadde fin bukse? Da får hun jo ikke vite at du synes det. Så si det! Prøv det du også!

Uansett- i går på jobb så “designet” jeg denne t-shorten som ble super stilig! Jeg lagde den for å gå med den i dag. Alle bikbok ansatte fikk skulle lage sin egen t-shirt for å gå med i dag på kvinnedagen. Så koselig! Jeg har fri i morgen, og er glad for det ettersom foten min verker igjen. Så nå ligger jeg med foten høyt opp i sofaen og senere i kveld tenkte jeg å lage meg nachos og bare se på netflix. Har begynt å se på en ny serie- suits. So far, so good! Har et hat/elsk forhold til å være “avhengig” av en serie, men i kveld skal jeg bare kose meg med god samvittighet!

 

Da håper jeg alle får en god torsdag videre, så blogges vi<3

 

4 kommentarer

Siste innlegg