Henna bryn – Spa Bergen

//SPONSET BEHANDLING

Hei! På onsdag var jeg på Spa Bergen i Sandviken å fikset brynene mine. Til vanlig pleier jeg å fikse dem selv og er veldig forsiktig med hvem som får fikse på de- men på Spa Bergen er jeg trygg! Denne gangen prøvde jeg henna bryn, noe som varer lengre enn vanlig farging. Som dere ser på bilde øverst, så ser de veldig mørk ut rett etter jeg var ferdig. Slik var de bare første dagen, og med en gang jeg tok en dusj, så ble de ikke like markert. Jeg er hvert fall utrolig fornøyd med resultatet slik dem er nå og jeg elsker formen! På bilde ovenfor så har jeg ingen sminke på bryna!

Henna bryn varer opp til 3-4 uker og tar ca en time å få gjort. Dette var en sponset behandling, men dersom du er interessert i dette eller vil prøve det så koster det bare 299,- denne uken(ut denne uken)! Ordinærprisen er 499,- så det er bare til å bestille time, så sparer du også noen penger! Du kan bestille time ved å kontakte de HER.

 

Håper alle får en fortsatt fin dag, så snakkes vi<3

2 kommentarer
    1. Uuu ser bra ut! Har ikke orden på mine egne bryn, kanskje jeg skal prøve det ut engang <3 Elsket du hadde med før, rett etter og etter bildet <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg