Friyay

Hei og god fredag! I dag tidlig våknet jeg av at sola tittet inn gjennom vinduet mitt, herregud så herlig. Jeg stod opp, kokte meg egg og hadde en god frokost mens jeg så på keeping up with the kardashians. Hva slår vell det? Hehe. Det går mot vår, og det kjennes. Det er fortsatt kaldt ute, men sola er endelig kommet frem! Det er rart at solen kan ha så mye å si på humøret. Jeg blir med en gang mye mer glad og pigg når det er litt sol ute. Nå de siste dagene når jeg har gått til jobb, så har sola skinnet og fuglene sunget♥

Det er fredag, og jeg skal jobbe seint i kveld, men så har jeg helg! Jeg tenkte å reise hjem til Austrheim denne helgen siden bilen min endelig er ferdig på verksted. Har ikke kjørt bil på over 2 måneder, så det skal bli digg å få den tilbake! Merker jeg ha fått litt mer spretten rumpe da- etter å ha gått en del! Haha! Winwin. Håper alle får en fin helg! Vi snakkes ♥

 

♥i

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg