Ren hund er pen hund

Hei! Det er helg og vakkert vær- livet smiler! I dag tidlig tenkte jeg at det var på tide å vaske hunden min, Mimmi. Det er en hvit bichon frise, så pelsen hennes blir fort skitten dersom hun går gått turer eller lignende. Så nå var det absolutt på tide med helgavasken, hehe! Hun er ikke så glad i å dusje, så det er alltid en kamp å bare få hun inn på badet. Jeg lokker hun alltid med godis, så kommer hun fort springene. Bildet under viser vel akkurat hva hun føler angående å dusje! Haha, stakkar at hun må stå der å vente på å bli ferdig så står jeg der å tar bilder av hun. Well- it was worth it! Bare se så søt hun er da!

Senere i kveld skal jeg og søsteren min spise middag(biff!!) hos pappa, så det skal bli koselig. Noen som har lagt merke til at jeg hår fått nytt både design og header? Er så fornøyd! Håper alle får en fin helg, så snakkes vi♥

 

♥i

6 kommentarer
    1. Anonym: Min hund slet med det tidligere, men nå har vi byttet til et annet fôr som skal hjelpe å unngå det! Husker ikke hva det heter, men det vet de vell i de fleste dyrebutikkene :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg