This weekend

Hei! Søndager er til for å ta dynen med seg inn i stuen og se på serier hele dagen, uten dårlig samvittiget♥ Jeg hadde tenkt å oppdatere dere på søndag, MEN jeg hadde dessverre ingen Internett. Jeg har sett nå hvor avhengig jeg er av Internettet, og SPESIELT på søndager haha. Jeg og Henriette var en kjapp tur ute på lørdagskvelden og tok noen drinks(noe som var veldig koselig), og da merket jeg at det hadde absolutt ikke vært feil å streamet litt serier søndagen. Det var visst noe gale med fiberen så hele søndagen var det null Internett og null tv. Hva gjør man da liksom? Hehe, neida det var ikke så gale. Sandra kom på besøk hos meg om kvelden og da spilte vi kort♥  

Nå har jeg komt meg hjem igjen til Åsane og akkurat laget meg litt middag, før jeg skal på seinvakt! Håper alle får en fortsatt fin mandag! Vi snakkes♥

 

♥i

4 kommentarer

Siste innlegg