Coffee date

Hei! I dag hadde jeg tidligvakt, og når jeg var ferdig kl 16 skulle jeg og Jenny (link)ha en liten kaffe date. Det har nylig åpnet Espresso House i Åsane, så vi tok turen dit for en liten matbit og for å se hvordan det så ut der! Kjempekoselig! Vi satt vell der i litt over en time og bare tøt (noe som vi er god på). Imens vi satt der møtte vi Malin Rydland og en venninne som sa at de skulle ut på byen i kveld og lurte på om vi ville bli med. Siden jeg skal ha senvakt i morgen, så var jeg er ikke så vanskelig å overtale så det blir visst byn i kveld! Jeg har hørt mye bra om silent disco, men aldri vært der selv. Men i kveld skal jeg altså dit! Synes de beste turene ut er når de er spontan! Tror det blir en fin kveld! Jeg skal hvertfall synge på full hals! 

 

Håper dere også får en fin torsdag!♥

 

♥i

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg