10 ting alle jenter gjør, men ingen innrømmer

Garderoben. Vi jenter liker å late som at vi har styr på alt. Men har vi det? Nei. Spesielt ikke garderoben. Klær over alt. Klær her. Klær der. Man kan vell si at gulvet blir mer brukt som oppbevaringsplass til klærne enn faktisk kommoden eller skapet.

“Jeg kan ikke i dag”. Vi sier gjerne at man ikke kan være med å finne på noe, når sannheten er at den faktiske planen er at vi heller kan foretrekke å sitte hjemme å se stygg ut i fred og se på netflix og spise uten at noen dømmer oss. 

Dra et hår ut fra rumpenVi jenter røyter utrolig mye. Vi mister så mye hår og røyter over alt. Om du har langt hår og står i dusjen f.eks så skal du ikke se bort i fra at et hårstrå eller to faller av og ned til rumpen!

Hår på veggen i dusjen. Når vi først en inne på hår, så kan vi vell ta med noe sykt ekkelt som vi alle gjør. Nemlig når vi er i dusjen, så fester vi håret som har falt av på veggen i dusjen. Whyyyy are we like this

(instagram: ingvildbolstad)

Etternavn. Når vi dater noen vi liker, så tester vi hvordan navnet vårt høres ut med hans etternavn. Greit å vite, bare sånn just in case.

CSI. Vi jenter vet hvordan man finner folk. Vi vet også hvordan vi finner eksen til eksen og kanskje eksen hennes igjen. Både på instagram og facebook. Gi oss bare rundt 2 minutter så er case closed!

Tisse i dusjen. Ikke lyv. 

Speilbilde. Vi ser på oss selv i speilet, snur oss på siden, blåser ut magen, hendene på magen og later som man er gravid. Er jo greit å se hvordan man hadde sett ut! 

Tutorials. Vi søker på youtube etter tutorials både på hår og sminke, og prøve å gjøre det samme selv. Det ender alltid opp som en katastrofe og du kunne aldri faktisk vist deg i offentligheten når resultatet er på plass. 

“Jeg starter i morgen”. Hvor mange ganger må vi si til oss selv at “jeg begynner i morgen”, eller “jeg begynner på mandag”. Vi har en stor plan i hode vårt om at NÅ skal vi faktisk begynne å trene og spise sundt, men neste dag så ligger vi i sofaen å spiser sjokolade. 

 

Noen som kjente seg igjen i noe? Eller skal vi fortsatt ikke innrømme det? Hehe. Håper dere likte innlegget! God helg! Følg meg gjerne på facebook og få med deg når jeg poster blogginnlegg, klikk HER. Eller poster jeg også på snapchat, hvor jeg heter; ingvildbolstad. 

 

♥i

4 kommentarer
    1. Kjente meg igjen i mange her! Men den med å tisse i dusjen er noe jeg aldri har gjort og aldri kommer til å gjøre, synes bare det er skikkelig ekkelt! Doen er én meter unna, liksom, jeg bruker heller den.

    2. Skjønner ikke helt hvorfor det tilsynelatende provoserer deg at ett punkt på lista ikke var tilfelle for absolutt alle jenter, men deg om det. Det er ikke jeg som må dusje hver dag i et toalett.

    3. M: Det provoserer meg absolutt ikke at du ikke tisser i dusjen! Det skal du få bestemme akkurat selv som du vil hehe! Det som provoserer meg er at du er anonym og kommenterer på min blogg at noe er ekkelt. Klikk ut eller la vær å les 🙂 God søndag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg