Mine favoritt bloggere

Heisan! Jeg tenkte å vise dere mine favoritt bloggere. Noen av dem har jeg følgt utrolig lenge, og noen har jeg nettopp startet å følge men som gir meg mye inspirasjon. Det som er så gøy er at når jeg ikke helt vet hva jeg skal blogge om eller ikke har så mye inspirasjon- så klikker jeg meg inn på bloggen til disse vakre jentene her, så plutselig har jeg flere innlegg i tankene. Veldig inspirerende på hver sin måte, alle sammen!

Annikken Jørgensen

Annikken er en jente med mye på hjertet. Jeg elsker alle “tanke” innleggene hennes. Hun har en så spesiell måte å si ting på, og ordlegge seg. Man begynner å tenke i nye baner og hun brenner for det hun står for. Hun er en jente jeg har fulgt lenge, både på bloggen og på tv. Hun tar utrolige fine bilder og jeg får enormt mye av inspirasjonen min her i fra. 

Siri Alvær

Siri Alver er en jente som jeg nettopp har begynt å følge. Hun har mange gøye innlegg og fine, lyse bilder på bloggen sin. Hun viser også på bloggen at et enkelt blogginnlegg kan være like bra som et langt. Jeg tror vi begge begynte å blogge igjen rundt samme tid, så vi har fulgt hverandre en liten stund- og det er motiverende synes jeg! Hun virker ellers ut som en god og hyggelig jente! Se så søt hun er da!

Processed with VSCO with a6 preset

Leandra Valencia

Leandra, eller “leaduvet” som hun heter på bloggen, er en så fin sjel. Jeg beundrer hun. Hun går sin egen vei og gjør det hun føler for. Hun reiste nylig til Vietnam helt alene bare for å oppleve verden. Det sier sitt om hvor fri sjel hun har. Det beundrer jeg! Ellers så tar hun så mange fine bilder, både av seg selv og natur og verden rundt henne. Hun har også mange sterke meninger, som er veldig inspirerende og verdt å lese. Føler vi er litt like på det planet at vi begge er nysgjerrig på verden. Tror ikke jeg bare snakker for meg selv når jeg sier at man kan lett kjenne seg igjen i mye av det hun skriver på bloggen sin. Stå på!

Sophie Elise

Sophie Elise er en person som mange har en mening om. Jeg har fulgt hun siden hun bodde i Harstad og opprettet bloggen sin. Hun har kommet utrolig langt og dette har hun klart helt alene. Hun har stor påvirkning på mange jenter, og jeg som sikkert mange vet- støtter henne. Det er selvfølgelig ting som kunne vært gjort annerledes, men hun står for alt hun sier, og det er veldig inspirerende. Jeg har lest boken hennes og da får man et litt bedre “innblikk”på livet hennes og alt “bak bloggen”. Hun sitter også pris på leserne sine! Hun ringte meg for noen år siden, fordi jeg la igjen en fin kommentar på et innlegg, så da ringte hun meg midt på natta gråtende om at hun var veldig takknemlig og glad for den fine kommentaren♥ Hun er veldig sårbar, og det viser hun også på bloggen. Vakkert!

Jenny Marie Nesse

Jenny er en jente som jeg nylig har startet et godt vennskap med! I januar i år begynte vi å henge litt i lag, og som resulterte i to gode venner. Hun har nettopp byttet bloggen sin fra femelle til blogg.no og det er jeg så glad for! Nå har vi samme platform og da blir det enklere for oss å samarbeide smått. På bloggen hennes så skriver hun veldig bra og har de fineste bildene! Elsker at hun har så mange fine ute bilder! Hun er jo også veldig vakker, så det skal ikke så mye til før hun får disse vakre bildene!♥ En jente jeg har blitt veldig glad i, på kort tid!

Det er viktig å inspirere hverandre og gi motivasjon til hverandre. Det er noe disse jentene absolutt gir til meg! Håper også jeg kan være med på å gi litt inspirasjon til andre♥ Håper alle får en fortsatt fin mandag!

 

♥i

9 kommentarer

Siste innlegg