Babyshower

VERDENS FINESTE MOM TO BE


Oppstilling for photoshoot hehe♥

Hei! De to siste dagene har gått i planlegging og forberedelse til babyshoweren til vakre Sandra♥ Hun er gravid og da tenkte vi å gjøre noe spesielt for hun. Så vi handlet inn litt godt å spise, lagde cupcakes og kake, kjøpe gaver og holdt noen gøye leker i går kveld. (Blant annet at hun skulle smake på babymat, haha stakkar) Det ble til en utrolig koselig babyshower. Ingen av oss har vært i showers tidligere, så vi visste ikke helt hva vi skulle forberede eller hvordan det skulle være- men jeg synes det ble utrolig fin og koselig babyshower, uten noe stress eller press. Sandra visste jo ingenting, så hun kom (selvfølgelig) dinglende to timer etter vi hadde planlagt å møtes for “jentekvelden” haha.  Fashionably late!
 

Jeg synes det er så gøy, skummelt, vakkert, merkelig, spennende og uvirkelig at min bestevenn er gravid og skal snart få en liten baby gutt. Jeg vet at hun kommer til å klare det kjempe bra, og hun passer godt i morsrollen. Hun sitter andre før seg selv. Det er noe hun alltid har gjort. Det er jo helt uvirkelig og fantastisk at det lever et menneske inni magen hennes og som snart skal komme til verden. Jeg vet at de kommer til å klare dette kjempe bra og bli gode foreldre♥ Og jeg gleder meg til å være barnevakt hihi. 

 

♥i

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg