Blogginnlegget jeg angrer på

Hei igjen! Ettersom jeg faktisk har hatt denne bloggen siden 2011 som nå faktisk er 7 år, så tenkte jeg å vise litt forskjellige innlegg jeg har hatt opp over årene. Hvilke blogginnlegg angrer jeg på? Hvilke blogginnlegg var best? Hvilke fikk mest lesere? Tenkte kanskje at det er like gøy for dere, som det er for meg med et slikt innlegg.

 

Mitt første innlegg noensinne: “Hello life”

Min første video: “Video, hårfrisyrer”

Mine mest leste innlegg i rekkefølge: “Min største kjærlighetssorg”  “Nominert til lifestyle blogger” “Min fine bikini” “Smogo Smoothie”

Mitt gøyeste innlegg:“Vell bestått eksamen” (sikkert mer gøy for meg enn dere)

Mitt mest personlige innlegg: “Min største kjærlighetssorg”

Innlegg jeg angrer på: “Restylane? Jeg?” 

Beste tips innlegg: “10 tips til hvordan overleve eksamensperioden” og “Hvordan bevare brunfargen”

Mitt søteste innlegg: “Good friends”

Jeg merker veldig godt at før når jeg hadde blogget lenge sammenhengene så var jeg mer “åpen” med dere, og jeg turte å skrive alt som det var og la ikke skjul på noe. Jeg skrev veldig privat og rett fra hjertet. Det var noe som jeg følte meg komfortabel med da og som jeg gjerne har lyst til å kunne klare å gjøre igjen, men jeg synes det er litt vanskeligere nå ettersom jeg ikke er helt inne i “gamet” og med tanke på at jeg ser at jeg når ut til flere folk og har et større publikum. Flere leser bloggen min, og da er det vell litt naturlig at det blir vanskeligere å være ydmyk og så personlig. Men jeg vet at det er de innleggene dere liker best å lese- så jeg skal absolutt prøve. Håper hvert fall dere synes dette innlegget var litt gøy!

 

♥i

 

4 kommentarer

Siste innlegg