Ferie og solskinn

Heihå! Herregud, det er vår! I dag var det faktisk mulig å gå uten jakke uten å fryse seg ihjel. Jeg tror det var rundt 17 grader i dag når jeg var ferdig på jobb kl halv fem. Hvor herlig er ikke det? Jeg har ferie nå i en uke, ettersom søsteren min min, kjæresten hennes og tantebarna mine kommer på besøk i morgen. Åh, skal bli så godt å se dem igjen♥ Det er utrolig deilig å tenke på at jeg har ferie nå i en uke- og spesielt om været skal fortsette slik! 
 

Etter jobb, så kjørte jeg til søsteren min, Linnveig i Bergen. Vi tok oss en spasertur rundt Tveitevannet, og det var så fint! Egentlig skulle vi mate endene, men vi glemte brød selvfølgelig…. 🙁 Menmen! I natt skal jeg sove her hos Linnveig, så vi skal bare slappe helt av med litt digg og god tv resten av kvelden. Pappa skal hente søsteren min og de andre i morgen tidlig på flyplassen, så kommer de hit etterpå til meg og Linnveig, så vi skal lage litt lunsj til de kommer. Da blir det pannekaker♥ Håper alle får en fortsatt fin torsdagskveld, vi snakkes!

 

♥i

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg