BOAT EXCURSION

Hei! På formiddagen i dag har jeg holdt båt utflukt, eller «eventyr til havs» som vi kaller det. Jeg elsker de dagene jeg holder utflukt og spesielt denne fine båtturen. Glade gjester, god mat, krystallklart hav og litt snorkling i det vakre hav! Er så takknemlig for arbeidsdagene mine! Nå har jeg akkurat kommet tilbake til leiligheten min og skal skifte om og hente dataen min så skal jeg tilbake på kontoret og jobbe til i kveld.

 

I dag var det en god blanding av dansker, svensker og nordmenn på utflukten og ettersom det var en del finsker med også, så var Patrik med ettersom han snakker både svensk og finsk. Så i dag holdt jeg utflukten på skandinavisk slik at alle kunne forstå når jeg pratet. Uansett så var den en så deilig dag på sjøen og det virket som gjestene også koste seg. Nå må jeg jobbe videre, så vi snakkes senere♥
 

 

♥ i

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg