FLYTTEDAG

Hei! Da har jeg allerede vært hjemme i Norge i fire dager. Jeg har hatt fire fine dager og det har gått fort. Men jeg trengte ikke flere dager egentlig føler jeg. Det var selvfølgelig godt å hilse på alle, men jeg blir fort rastløs igjen. Så nå er jeg klar for å reise videre. Videre på nye eventyr og utfordringer. Nå sitter jeg på flyplassen i Bergen og det er en liten time til flyet mitt går videre til Oslo, og så flyr jeg direkte fra Oslo til Gran Canaria.

Jeg lander rundt midnatt på LCA, hvor jeg skal bo de neste 7-8 månedene. Mitt nye hjem! Tenk det da dere! Jeg er så takknemlig for denne jobben og jeg utvikler meg som person for hver eneste dag. Det jeg er mest spent på er selvfølgelig kollegaene mine, og hvem jeg skal både bo og jobbe med de neste året. Vi skal til og med feire jul sammen, så det blir spennende. Jeg gleder meg!

Nå skal jeg snart gå til gate, men jeg kommer til å oppdatere dere fremover. Spennende tid i vente nå! Så vi snakkes fra Gran Canaria!

<3 i

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg